BRATISLAVA. Spoločnosť JYSK Slovensko dosiahla za finančný rok 2018/2019 zatiaľ najlepší výsledok s obratom 72,5 milióna eur. Obrat spoločnosti za daný finančný rok vzrástol medziročne o 4,5 percenta.
"Čoraz viac zákazníkov na Slovensku si vyberá v oblasti spania a bývania škandinávsky reťazec JYSK, či už v predajniach alebo online. Minulý finančný rok to bolo 2,7 milióna zákazníkov," informuje Country Manager JYSK Česká republika a Slovensko Peter Brányik.
Zamestnanci JYSK Slovensko si podľa Brányika dokázali poradiť s rastúcim počtom zákazníkov, ale taktiež každému z nich predali v priemere viac tovaru.
Predaj spoločnosti JYSK sa zvýšil hlavne v oblastiach ako sú nábytok a doplnky do domácnosti.
„Zavedením vrátenia tovaru bez časového obmedzenia sme zapracovali na dôvere zákazníkov pri nakupovaní v JYSKu. Ďalšou súčasťou nášho úspechu bolo aj rozšírenie online sortimentu,“ pokračoval Brányik.
Pozitívne výsledky JYSK Slovensko sú podľa vedenia spoločnosti súčasťou väčšieho úspechu.
Spoločnosť JYSK Group, ktorá pôsobí v 52 krajinách a má celkovo viac ako 2 800 predajní, taktiež oznámila rekordné výsledky s celkovým obratom 3,794 miliardy eur a so ziskom EBIT vo výške 436 miliónov eur.
Spoločnosť JYSK je medzinárodná sieť obchodov so škandinávskymi koreňmi, ktorá predáva všetko pre domácnosť.
Prvý obchod bol otvorený v Dánsku v roku 1979 a dnes má spoločnosť JYSK viac než 2 800 predajní a 23 000 zamestnancov v 52 krajinách.
Prvá predajňa JYSK bola na Slovensku otvorená v roku 2006. Dnes má JYSK Slovensko 46 predajní a 360 zamestnancov.