Snáď o príchode žiadnej značky na slovenský trh sa nešpekulovalo tak dlho, ako to bolo v prípade Primarku. Írsky predajca fast fashion prejavil záujem už pred rokmi, no k definitívnemu rozhodnutiu prichádza až teraz.
Ešte v októbri hovorkyňa reťazca Jennifer Foley pre INDEX odmietla komentovať vstup na Slovensko. Najnovšie však značka oznamuje podpis zmluvy s Euroveou.
„Primark dlhšie hľadal vhodné priestory pre svoju prvú obchodnú prevádzku na Slovensku a sme radi, že náš prvý obchod otvoríme v tomto etablovanom a modernom nákupnom centre,“ hovorí maloobchodný riaditeľ Primarku pre USA a región strednej a východnej Európy Jose Luis Martinez de Larramendi.
Informáciu o príchode značky ako prvé priniesli Hospodárske noviny.
Dve poschodia
Primark zaberie v rozšírenej časti obchodného centra, ktorá sa zákazníkom sprístupní v roku 2022, dve podlažia s predajnou plochou 3660 metrov štvorcových. Práve nájsť dostatočne veľké priestory bolo pre značku problém. Jej predajne zvyčajne zaberajú päť až osem tisíc metrov štvorcových.