BRATISLAVA. Spoločnosť Billa plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov.
Súčasťou tohto konceptu bude vzdelávanie a informovanie širokej verejnosti o tradíciách, výhodách a ľudských príbehoch, ktoré sú spojené so slovenskými potravinami a dodávateľmi.
Podpora slovenských potravín

„Nadväzujeme na dôveru spotrebiteľov v slovenské potraviny a chceme podporiť nielen kvalitu a domácich dodávateľov, ale aj tradície, zvyky a kultúru nakupovania. Budeme veľmi radi, keď naši zákazníci kúpou slovenských potravín symbolicky potrasú rukou stovkám slovenských firiem, farmárov a pestovateľov, s ktorými Billa spolupracuje,“ informoval generálny riaditeľ siete supermarketov Billa Dariusz Bator.
„Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny, čo nám dokazuje aj séria reprezentatívnych prieskumov, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencii slovenských potravín samotnými zákazníkmi,“ doplnil Bator.
Slováci sú podľa spoločnosti Billa hrdí na slovenské tradície, zvyky a symboly. Nehanbia sa nosiť šaty s folklórnymi prvkami, či písať s perom s ornamentami a čoraz viac si vychutnávajú aj typicky slovenské potraviny.
Billa sa rozhodla, že bude odmeňovať tých zákazníkov, ktorí budú nakupovať slovenské výrobky.
Podiel predaja chcú navýšiť

Podrobnosti však zatiaľ neprezrádza, necháva si to na komunikáciu v budúcom roku. Billa tiež pripraví špeciálny vernostný program, komunikáciu v predajniach a v letákoch.
„Kladieme dôraz na dostupný široký sortiment slovenských produktov a ich predaj. Sami sme si dali záväzok, že navýšime o 10 % podiel predaja slovenských výrobkov. Efektívnou navigáciou zákazníka prevedieme v predajni k slovenskej kvalite. Nasmerujeme zákazníka k tomu, ako ľahko nájsť slovenské produkty v predajni,“ dodal generálny riaditeľ spoločnosti Billa.
Spoločnosť Billa, s.r.o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov.
V súčasnosti ich prevádzkuje viac ako 150 a zamestnáva viac ako 4 500 pracovníkov.
V supermarketoch priemernej rozlohy 900 metrov štvorcových Billa ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných.
Agentúra SITA osloví so žiadosťou o informácie aj ostatné obchodné reťazce pôsobiace na Slovensku.