Musia sa oprať takmer po každom oblečení a ich žehlenie je tortúra.
Problém s košeľami má veľa mladých mužov či zrelých pánov, ale aj ich manželiek. A cítil ho tiež Adam Murín.
„Kiežby niekto prišiel a o košele sa postaral.“ Často sa takto zamýšľal, až sa rozhodol, že s takouto službou príde sám. A. Murín je zakladateľom Golierika.
Zákazník si cez web objedná odvoz šatstva, po ktoré k nemu domov príde kuriér, a do troch dní ho vypraté a vyžehlené dostane späť.
Web rozkrúca biznis
Pred spustením Golierika v roku 2016 pracoval A. Murín v reklamnej agentúre. Pomohlo mu to vo vlastnom podnikaní rovnako ako to, že popri štúdiu marketingu v Banskej Bystrici a Krakove sa naučil programovať.
Webovú stránku, ktorá zákazníkov víta mottom o „najpohodlnejšej práčovni v Bratislave“, si tak urobil sám. „Tejto oblasti som sa rozumel, vedel som, že musím osloviť zákazníkov,“ spomína A. Murín. S tým, že jeho biznis stále rozkrúca najmä dobre spravená internetová stránka.