Kríza nemusí vždy znamenať len pohromu, ale predstavuje aj príležitosť. Tej sa chopila americká spoločnosť Zoom, ktorá stojí za populárnou aplikáciou na organizovanie videkonferencií.
V čase krízy spôsobenej ochorením Covid-19 zažíva záujem o jej produkt brutálny rast. Popularita firme zároveň podkopáva nohy, preto Zoom prechádza zároveň najhorším obdobím svojej existencie.
Firma si dokázala vydobyť svoje miesto v konkurencii veľkých hviezd telekonferenčného biznisu, akými sú Skype, WebEx, Facebook Messenger či Teams od Microsoftu.

Ešte koncom roka službu využívalo 10 miliónov používateľov. Po rozšírení epidémie Covid-19 sa videohovory cez Zoom stali takým hitom, že to prekvapilo aj samotnú firmu. V priebehu troch mesiacov počet používateľov vzrástol na 200 miliónov.
S akciami tejto firmy sa obchoduje na burze a z firmy sa stal obrovský trhák. Kým burzové indexy a akcie veľkých spoločností padali do červených čísel, Zoom išiel proti trendu a zažíval svoje hviezdne obdobie.
Ešte v decembri stála akcia firmy 65 dolárov, koncom marca mala hodnotu vyše 150 dolárov. V priebehu pár týždňov sa akcie posilnili o 130 percent.
Potom však prišlo vytriezvenie: firma na takúto popularitu nebola vôbec pripravená.