Kým kedysi internetové predajne medzi sebou súperili najmä cenou, dnes dôležitú úlohu zohráva servis a starostlivosť o zákazníka. Mnohí spotrebitelia totiž skôr ako o pár eur lacnejší tovar hľadajú obchod, ktorý im poskytne pri nakupovaní komfort.

Predávajúcim tak často ponúkajú služby nad rámec zákona a s nakupujúcimi si budujú vzťah. Vďaka tomu sa môžu spoliehať na ich vernosť a očakávať, že sa k nim budú zákazníci vracať.
Stále sa však nájdu obchodníci, ktorí kladú spotrebiteľom neprimerané podmienky a dávajú im neúplné či klamlivé informácie.
Bez celkovej ceny
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), ktorej šéfku Nadeždu Machútovú v stredu odvolal minister hospodárstva Richard Sulík, sa pozrela na internetové obchody a našla mnoho nedostatkov.
V nedávno zverejnenej správe uvádza, že vykonala 92 kontrol a nedostatky objavila v 86 internetových obchodoch, čo je 93,5 percenta.