Agresívna cenová politika a zľavy až do sedemdesiat percent. Ide o tradičnú stratégiu módnych značiek, ktoré chcú vypredať kolekciu a ponúknuť zákazníkom stále niečo nové, aby udržali kolotoč nákupov bez konca.

Mnohé módne reťazce si myslia, že ak poľavia a prestanú zákazníkov lákať na zľavy, prípadne zoškrtajú náklady na marketing, kupujúci odídu ku konkurencii, ktorá im výpredaje rada ponúkne.
Česká odevná značka Pietro Filipi je jednou z prvých zo stredoeurópskeho regiónu, ktorá otvorene uznáva, že zľavy nemajú zmysel a dokonca škodia biznisu. Oficiálne preto skoncovala s výpredajmi - zľavy už zákazníkom nebude ponúkať. Majiteľ značky Michal Mička tvrdí, že je to aj pre ich dobro.
Korona to zrýchlila
Mička hovorí, že jeho rozhodnutie je do istej miery priznaním chyby.