Obrovská predajňa s množstvom zákazníkov, ktorí do seba vrážajú a náhlia sa za nízkymi cenovkami.
Oblečenie je všade, dokonca sa váľa na zemi. Rezignované predavačky ho spolu s ďalšími odpadkami zametajú metlami. Aj takýto obraz môže poskytnúť nakupovanie v Primarku.

Je to typický zástupca takzvanej rýchlej módy, fast fashion.
Zjednodušene, ešte sa nestihla opozerať jedna kolekcia, predavačky už prezliekajú figuríny do druhej.
Podľa organizácie Sustain Your Style sa v súčasnosti na svete vyprodukuje štyrikrát viac oblečenia než na začiatku milénia. Takýto prístup má etické a environmentálne následky.
Zdá sa, že si to všimol aj Primark, ktorý vlani ohlásil expanziu na Slovensko. Írsky reťazec sa zaviazal, že do roku 2030 zníži „svoje“ emisie skleníkových plynov o 30 percent. O čo mu ale ide v skutočnosti?