BRATISLAVA. Napriek tomu, že rozvoj električkových tratí označovali za svoju prioritu takmer všetci primátori za posledné desaťročie, v realite sa to nijako neodzrkadľovalo. Až na petržalskú vetvu nepribudla v hlavnom meste žiadna nová trať.
Úspešnejší chce byť v tomto smere súčasný primátor Matúš Vallo. Jeho poradca Juraj Šujan odhalil v rozhovore pre novembrový magazín INDEX plány ďalšieho rozvoja električkových tratí.
Medzi priority mesta zaradil aj vytvorenie vrakuňsko-biskupickej radiály. V hre je pritom aj potiahnutie električky až k projektu Bory.
Najprv Petržalka...

Celkom logicky sa v rebríčku priorít na prvom mieste ocitla druhá etapa električkovej trate v Petržalke.
V tomto smere hrá magistrát o čas, keďže na jej financovanie chce použiť eurofondy a ich využitie je viazané na koniec roka 2023.