Zdá sa vám, že Bratislava má dostatok nákupných plôch? Mnohým developerom a investorom nie. Aj preto sú na ceste ďalšie projekty, ktoré rozšíria nákupné možnosti v hlavnom meste. Niektoré sú reálnejšie, iné menej.
INDEX zosumarizoval ohlásené nákupné a retailové centrá v Bratislave. Výsledkom je zoznam deviatich rôznorodých projektov.
Sú medzi nimi celkom noví hráči na trhu, hoci časť projektov zrejme ostane len na papieri. V niektorých prípadoch zasa ide o rozšírenie existujúcich nákupných centier a zón.

Podunajská brána
Nové nákupné možnosti dostanú obyvatelia Podunajských Biskupíc a okolia. Stavať v lokalite Lesný hon chce spoločnosť Grotto, ktorá najnovšie získala od mesta aj záväzné stanovisko. Môže teda požiadať o územné rozhodnutie.
V pláne má výstavbu retailového parku s troma objektmi, ktorý má byť súčasťou projektu Podunajská brána. Okrem klasických obchodných prevádzok v pripravovanom komplexe naplánovali fitnescentrum, reštauráciu a prevádzku rýchleho občerstvenia.