Keď v roku 2017 na Zlatých pieskoch v Bratislave otvárali nákupné centrum Styla, jeho majitelia mali ambíciu prilákať tisícky kupujúcich na širokú ponuku nábytku a vybavenia pre domácnosť. Išli tak do priameho súboja s neďalekým obchodom reťazca Ikea, ktorý je v tomto segmente na bratislavskom trhu lídrom.

Styla však veľký úspech nemala. Stovky parkovacích miest pred nákupným centrom zívali prázdnotou. Aj preto vznikol pomerne netradičný nápad - postaviť na parkovisku bytový dom.
Známe mená v pozadí
Projekt Styla bol v podstate len záložný plán. Pôvodne - v čase pred finančnou krízou spred dvanástich rokov - sa malo rozširovať susedné nákupné centrum Shopping Palace, ktoré patrí spoločnosti Soravia.
Investor chcel za 55 až 60 miliónov eur zväčšiť predajné plochy o 34-tisíc štvorcových metrov. V Shopping Palace mal pribudnúť mix, ktorý zákazníci poznajú z iných nákupných centier - módne značky, food court, detský kútik.