Kým s väčšinou obchodných reťazcov sú vernostné karty späté už dlhé roky, nemecké diskonty sa im dlho vyhýbali. Vlani ju zaviedol Lidl a od februára k nemu pridáva aj Kaufland.

Po ukončenom internom testovaní o ňu teraz môžu požiadať aj zákazníci. K dispozícii bude v digitálnej i fyzickej podobe. Mobilná aplikácia sa už dá stiahnuť, fyzické karty budú k dispozícii v každej predajni od 11. februára, kedy by celý systém mal začať riadne fungovať.
„Aby sme zavedenie karty čo najviac uľahčili, v počiatočnej fáze budú zákazníkom pri registrácii v každej z našich 70 predajní pomáhať asistenti,“ dodáva hovorkyňa spoločnosti Lucia Vargová.
Čo dostanete za svoje údaje
Kaufland mal mobilnú aplikáciu už dávnejšie. Doposiaľ však slúžila hlavne na prezeranie letákov a receptov či vytvorenie nákupného zoznamu.