Keď francúzska sieť Decathlon prichádzala po rokoch špekulácií na slovenský trh, vyhlásila, že by chcela otvoriť desať predajní tak rýchlo, ako to len pôjde. Podarilo sa jej to za päť rokov. Pri tomto čísle však neostáva a čoskoro pridá ďalšiu prevádzku.
Ďalšie krajské mesto na mape
Decathlon sa spočiatku sústredil na samostatne stojace predajne. Tie sú charakteristické veľkou predajnou plochou, ale napríklad aj tým, že pred nimi stoja ihriská, na ktorých si zákazníci môžu vyskúšať športové náradie.
Do centra Bratislavy, ako aj do menších miest, sa zas pozrel cez predajne v nákupných centrách. Naposledy otváral trenčiansku predajňu v rámci priestorov hypermarketu Tesco.
Ako INDEX písal v lete minulého roka, sieť začala pracovať na otvorení ďalšej prevádzky.