BRATISLAVA. Pobočky Sociálnej poisťovne začnú od pondelka 3. mája podľa COVID semaforu pracovať v zelenom režime.
Budú teda k dispozícii všetkým klientom, ktorí sa rozhodnú riešiť svoje záležitosti osobne, v štandardných úradných hodinách, ale za dodržiavania prísnych hygienických a bezpečnostných opatrení. Informovala o tom v piatok hovorkyňa poisťovne Zuzana Dvoráková.
"Podmienkou vstupu klientov na pracoviská SP bude negatívny test nie starší ako sedem dní, doklad o zaočkovaní či potvrdenie o prekonaní ochorenia COVID-19," vysvetlila hovorkyňa.
V interiéroch pobočky sa bude môcť zdržiavať v jednom momente limitovaný počet osôb, jedna osoba na 15 štvorcových metrov, preto vstup na pracoviská SP budú usmerňovať jej zamestnanci.
"Základné preventívne opatrenia ako nosenie respirátora, dodržiavanie odstupu dvoch metrov a dezinfikovanie rúk pri vstupe rovnako ostávajú v platnosti," dodala hovorkyňa.
Poisťovňa tiež upozorňuje, že pokladnice v jej pobočkách nepreberajú hotovosť, klient však v prípade potreby môže zaplatiť kartou alebo bezhotovostným bankovým prevodom.
Klientom pri komunikácii s pobočkou však naďalej odporúča SP uprednostniť elektronický kontakt - využiť elektronické formuláre, e-schránku, prípadne kontaktovať svoju pobočku e-mailom alebo telefonicky.
"V nevyhnutných prípadoch možno využiť zaslanie poštou alebo vhodiť zásielku do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky," uzavrela Dvoráková.
Všetko o koronavíruse a ochorení COVID-19

- Sledujte priebeh pandémie koronavírusu minútu po minúte
- Covid Automat: Tabuľka s aktuálnymi opatreniami a zákazmi
- Všetko o očkovaní vakcínou proti Covid-19 na Slovensku
- Vývoj počtu nakazených a mapa šírenia koronavírusu na Slovensku
- Ako postupovať, ak ste sa mohli nakaziť?