Prvé moderné regionálne nákupné centrum Eperia Shopping Mall v Prešove otvorilo brány v novembri 2017. Dvojpodlažná Eperia od developera J&T Real Estate (JTRE) v prvej etape priniesla takmer 100 prevádzok na ploche 22-tisíc štvorcových metrov s renomovanými módnymi značkami ako napríklad H&M, C&A, Lindex, New Yorker, A3 sport, Exi Sport, CCC či nový koncept potravín Fresh Supermarket. Už krátko po otvorení sa začala príprava rozšírenia centra o druhú etapu, ktorá bude otvorená už na jeseň tohto roka.
„Nastavenie Eperie ako novej módnej adresy mesta Prešov a prešovského regiónu bolo od začiatku jasné a podporené bohatým výberom módnych značiek. Pod úspech prvej etapy sa podpísal nielen atraktívny mix obchodov, služieb, zábavy či gastro prevádzok, ale tiež faktory nevyhnutné pre úspech regionálnych obchodných centier ako dopravná dostupnosť či počet ponúkaných parkovacích miest,“ uvádza Peter Píš, riaditeľ oddelenia komerčných nehnuteľností JTRE.
„Rozšírením o druhú fázu využijeme maximálne jej trhový potenciál. Našim cieľom je, aby bola Eperia ešte atraktívnejšia,“ dodáva.

V januári 2020 sa začalo s výstavbou druhej etapy a tento rok na jeseň sa môžu tešiť návštevníci a fanúšikovia na jej otvorenie. Rozšírená Eperia prinesie ďalších 25 prevádzok na prenajímateľnej ploche 11-tisíc štvorcových metrov na troch podlažiach.
Milovníci módy si opäť prídu na svoje, keďže sortiment sa rozšíri o sieť piatich predajní poľského fashion operátora LPP. Na ploche 5 400 štvorcových metrov pribudnú Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay.
“Jedinečný zážitok z moderného nakupovania umocní aj posilnená ponuka zábavy a oddychu.
„
„Expanziou si chceme udržať rastúcu návštevnosť obchodného centra a budúcim návštevníkom rozšírenej Eperie priniesť ďalšie značky, ktoré sme pre kapacitu prvej etapy nemali možnosť umiestniť. Jedinečný zážitok z moderného nakupovania umocní aj posilnená ponuka zábavy a oddychu. Pribudne päť kinosál, fitnescentrum či interiérový detský kútik, nové moderné koncepty vo food courte či samostatná reštaurácia siete Burger King s drive-in službou,“ vymenúva ďalšie z benefitov druhej etapy Peter Píš.
V súvislosti so zväčšovaním sa navýši aj kapacita parkoviska o vyše 200 parkovacích miest, pričom spolu s prvou etapou ich bude k dispozícii takmer 800 a pribudne aj zastávka mestskej hromadnej dopravy priamo pri nákupnom centre.
„Eperia priniesla už pri otvorení nový štandard v oblasti dopravy a mobility. Obchodné centrum je úplne bezbariérové, ponúka nabíjačky pre elektromobily, myslí na cyklistov a vyznávačov moderného mestského štýlu,“ pripomína Peter Píš.

Ako prvému nákupnému centru na Slovensku a len šiestemu na svete bol Eperii udelený prestížny ekologický certifikát BREEAM Excellent v najaktuálnejšej schéme BREEAM International New Construction 2016.
„Už pri výstavbe prvej etapy sa kládol dôraz na environmentálne kritériá a druhá etapa v tom bude pokračovať. Vďaka inštalácii včelína, hmyzieho hotela, vtáčích búdok a búdok pre netopiere podporujeme biodiverzitu a Eperia sa stala priekopníkom „greenretailingu“, čím sa zaradila na svetovú úroveň, čo sa týka ekologického prístupu budovania a prevádzkovania nákupných centier,“ dopĺňa Peter Píš, riaditeľ oddelenia komerčných nehnuteľností JTRE.
Tento článok vám prináša J&T Real Estate.
Pravidlá spolupráce medzi inzerentmi a redakciou si môžete pozrieť v tomto odkaze.