Väčšina firiem sa pri návštevách politikov snaží prezentovať aj verejnosti a vďačne pustí fotografov do výrobných priestorov. Spoločnosť Milk-Agro zo Sabinova k nim nepatrí.
Keď v januári 2016 firmu navštívil Richard Sulík (vtedy bol poslancom Európskeho parlamentu), novinári do areálu vstúpiť nesmeli. Na predsedu SaS čakali hodinu a pol na vonkajšom parkovisku.

Neochota majiteľov a manažérov Milk-Agra hovoriť s médiami je povestná. A to napriek tomu, že sa môžu pochváliť biznisovým príbehom, ktorý im mnohí kolegovia z iných odvetví môžu závidieť. Hoci v ňom figuruje aj jedna temnejšia epizóda.
Vyšla im kľúčová stávka
Na východe sa zo značky Milk-Agro stal fenomén, ktorého dosah cítiť aj v iných regiónoch vrátane hlavného mesta. Keď firma tento rok vo februári otvorila prvú predajňu v Bratislave, jeden z facebookových komentárov znel: „Úžasné! Moje detstvo na východe príde za mnou aj do BA.“