Streamovacia služba Netflix bola kedysi miláčikom investorom. Po eufórii v posledných dvoch rokoch narazila na vlastné limity a zažíva najťažšie obdobie, ktoré zároveň zmení jej budúce smerovanie.
V prvom štvrťroku tohto roka Netflix priznal, že počet predplatiteľov mu klesol o 200-tisíc. Nie je to žiadna tragédia, keďže ich má stále 221,6 milióna.
Je to skutočne zanedbateľné číslo, ale ide o vôbec prvý prepad počtu predplatiteľov v histórii firmy od roku 2011. Vidina lepších výsledkov a zbesilého rastu, na aký boli investori donedávna u kultovej značky zvyknutí, sa vyparila.
Po oznámení finančných výsledkov nasledoval drvivý prepad akcií, ktoré po zatvorení burzy v utorok odpísali 25 percent a po jej otvorení odpísal ďalších desať percent.
V článku sa dočítate:
- Prečo Netflixu šliape na päty konkurencia
- Ako sa Netflix pripravuje na novú éru, v ktorej chce zarábať na reklame
- Akým spôsobom chce bojovať proti zdieľaniu hesiel