Pre Borisa Kollára a jeho "rodinu" je téma výstavby nájomných bytov populistickou bibliou, z ktorej budú odriekať verše, kým budú na obraze. A politickí marketéri by im za to mali dať jednotku s hviezdičkou.
Problém chýbajúceho cenovo dostupného bývania je aktuálny, zrozumiteľný masám, dajú sa na ňom dlhodobo zbierať politické body a vďačne prekryje aj občasnú kauzičku.
Držanie sa témy pôsobí na voliča konzistentne a zbytočne nerozptyľuje jeho pozornosť. Schválne si dajte rýchlotest a spýtajte sa osoby, ktorú máte poruke, aká je agenda strany šéfa parlamentu. Deväť z desiatich voličov odpovie, že byty. Jeden, že (ne)tradičná rodina.

Regulované nájomné na Slovensku v podstate neexistuje, nových developerských projektov je nedostatok a ceny bývania už roky nie a nie naraziť na strop. Ideálny základ na dlhodobú bytovú agendu.
Hlad po téme je veľký, potenciálne osloviteľných tiež dostatok. Tak v čom je problém, keď vládnuca strana hovorí o riešení?