V niektorých odvetviach vládne silná konkurencia. Stačí sa pozrieť na ponuku módnych značiek v slovenských nákupných centrách. Obdobné je to na trhu s potravinami a obuvou. Sú však aj segmenty, kde napriek voľnému poľu pôsobnosti nájdete len obmedzenú konkurenciu.
A to napriek tomu, že k dispozícii sú milióny eur, ktoré sú ochotní tunajší kupujúci v predajniach každý rok nechať. Platí to o maloobchode s hračkami. Trh prakticky patrí jednému hráčovi.
Sieť Dráčik má pred konkurenciou obrovský náskok. Jej tržby sú takmer osemnásobne vyššie ako v prípade dvojky na trhu, siete Alltoys. Čím to je, že možnosti nakupovania v tomto segmente sú také obmedzené a jeden predajca v zásade valcuje ostatných?
Príbeh o krachu
Na to, aby sme priblížili, do akej miery je trh s hračkami na Slovensku špecifický, sa môžeme pozrieť na príbeh siete hračkárstiev, ktorá na ňom neuspela. Hoci jej začiatky sa zdali ideálne.