Banská Bystrica 17. júla (TASR) - Operátori zákazníckeho servisu Slovenskej pošty (SP), a. s., Banská Bystrica, odpovedajú v týchto dňoch najmä na otázky dovolenkárov. Poskytujú informácie o produktoch a službách v medzinárodnom a vnútroštátnom poštovom styku.
Klienti získajú v servise aj údaje o poštových, zasielacích a obchodných podmienkach, sadzbách za zásielky a služby, lehotách prepravy zásielok či o PSČ. Dozvedia sa tiež informácie o dodaní zásielok so službou Track and Trace - v medzinárodnom styku ide o prioritné zásielky a Obchodné balíky (EPG), vo vnútroštátnom o zásielky EMS Slovensko a 1. triedy poslané službou doporučene - Špeciál. TASR to uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Bela Lisáková.
Operátori zákazníckeho servisu sú záujemcom k dispozícii na bezplatnej telefónnej linke 0800 122 413 v pracovných dňoch od 8. do 18. hodiny. Mimo stránkových hodín, cez víkendy a sviatky im slúži odkazovač. Na zaznamenané otázky odpovedajú operátori v najkratšom možnom termíne. Pre telefonujúcich z mobilného telefónu alebo zo zahraničia je k dispozícii číslo 02 49 22 24 13, pre faxované dopyty číslo 02 49 222 444, otázky zasielané elektronickou poštou je možné adresovať na zakaznickyservis@slposta.sk. Informácie sprostredkujú zaškolení operátori, vyberaní podľa náročných kritérií kladených na pracovníkov prvého kontaktu.
"Dovolenkári odchádzajúci na pobyt mimo svojho bydliska sa v zákazníckom servise Slovenskej pošty najviac zaujímajú o podmienky ponechávania zásielok na pošte. Chcú, aby im ich doručovatelia nevhadzovali do schránok. Pýtajú sa, kto môže preberať zásielky v čase ich neprítomnosti. Časté sú dopyty aj na možnosti doposielania pošty z pôvodnej na dočasnú adresu, ak sa zdržiavajú celé leto na chalupe, či je možné predĺžiť odbernú lehotu, či ovplyvnilo letné obdobie hodiny pre verejnosť na poštách, aké sú podmienky posielania balíkov," konštatovala hovorkyňa.