SME
Pondelok, 30. január, 2023 | Meniny má Ema

Lavazza chce na Slovensku rozvíjať kávovú kultúru

Talianska kávová spoločnosť chce medzi slovenskými zákazníkmi a spotrebiteľmi propagovať kultúru kávy Espresso.

(Zdroj: Lavazza)

Talianska značka kávy Lavazza roky úspešne pôsobí na slovenskom trhu a jej podiel neustále rastie. Jej popularitu potvrdzuje aj ocenenie Značka roka od Superbrands Slovakia, ktoré Lavazza získala už sedemkrát (v rokoch 2013, 2014, 2015, 2016, 2018, 2019, 2020) a je uznaním za bezkonkurenčne vysokú kvalitu a prémiovosť medzinárodnej značky kávy so silnými talianskymi koreňmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Ako rodinná firma, založená na vášni pre dokonalosť, kvalitu a odbornosť, si ľudí veľmi vážime a je pre nás nesmierne dôležité, aby sme im poskytli znalosti a zručnosti potrebné pre skvalitnenie ich kávovej kultúry. Keďže je na Slovensku stále hlavnou metódou prípravy turecká káva, považujeme za náš prvoradý cieľ pracovať práve na koncepte kávovej kultúry a podporovať vzdelávanie klientov aj spotrebiteľov v tomto smere. Týka sa to tak maloobchodu, ako aj vendingového segmentu v kanceláriách, kde už máme silnú pozíciu. Popri udržiavaní našej súčasnej trhovej pozície sa však naša stratégia zameriava aj na objavovanie nových príležitostí v predajnom kanáli, kam nás vedie túžba po inováciách, zakorenená v DNA spoločnosti,“ hovorí Massimo Pepe, Lavazza Eastern Europe and Export Markets Director.

Záväzkom talianskej spoločnosti je budovať lepší svet. Kávu po káve, ponúkajúc produkty najvyššej kvality, vyrobené prostredníctvom udržateľného modelu, založeného na inováciách, vášni a odbornosti. Lavazza má kvalitné a bohaté portfólio pre každý kanál (maloobchod, HoReCa, kávové riešenia pre kancelárie a veľké priestory s predajnými automatmi), čo značke umožňuje uspokojiť potreby a preferencie všetkých spotrebiteľov, od veľkých spoločností, cez kaviarne až po jednotlivých spotrebiteľov. Pre zabezpečenie konzistentnosti na trhu je však nevyhnutná aj spolupráca so spoľahlivými partnermi. Partnermi ako CORNER SK SPOL. s.r.o., oficiálny distribútor pre maloobchod/HoReCa či ASO Vending a VERY GOODIES SK s.r.o. vo vending segmente, ktorí zdieľajú hodnoty talianskej značky kávy a ktorí výrazne podporujú spoločnosť Lavazza pri rozvíjaní lokálnych stratégií, v súlade so slovenskými trendmi a potrebami.

Upriamenie pozornosti na kávovú kultúru Espresso

Kľúčovým pilierom identity značky Lavazza je už viac ako 125 rokov kávová kultúra Espresso. Cieľom Espresso kultúry je spotrebiteľom garantovať najlepší možný zážitok z kávy vo všetkých jej formách, bez ohľadu na distribučné kanály. Len tak je možné kedykoľvek počas dňa ponúknuť chvíľku potešenia a pôžitku z dokonalého produktu. Spoločnosť Lavazza cíti, že práve toto môže na Slovensku zatiaľ chýbať, a preto plánuje sústrediť svoju energiu práve do osvety.

„Hlavným cieľom spoločnosti Lavazza na Slovensku je propagácia kávovej kultúry Espresso. Chceme investovať do vzdelávania spotrebiteľov a klientov, pretože znalosť produktu je, obzvlášť v našom prípade, mimoriadne dôležitá pre celkový zážitok spotrebiteľa. Spolu s udržateľnosťou a inováciami ide o hodnoty, prostredníctvom ktorých zdieľa Lavazza svoju kávovú kultúru, stelesnenú v každej z viac ako 30 miliárd šálok na espresso, podávaných po celom svete v priebehu jedného roka,“ približuje Massimo Pepe.

Organický rast a skúmanie nových segmentov

V budúcich rokoch sa talianska kávová spoločnosť plánuje zamerať na udržanie súčasnej trhovej pozície s organickým rastom. Zároveň však bude skúmať aj nové segmenty, keďže túžba po inováciách je hlboko zakorenená v DNA spoločnosti Lavazza už od jej založenia. Kľúčovým prvkom v stratégii značky je opäť vzdelávanie, ktoré propaguje kávovú kultúru medzi klientmi aj spotrebiteľmi.

Stratégia spoločnosti v maloobchode sa bude sústrediť na optimalizáciu produktového portfólia v regióne. Lavazza bude súbežne investovať do konceptu blízkosti k lokálnym zákazníkom, čím urobí svoje produkty čoraz uvedomelejšiemu konzumentovi kávy dostupnejšie. Za v budúcnosti veľmi dôležitý považuje značka aj vendingový segment v kanceláriách. Aj keď trh nie je na Slovensku veľmi rozvinutý, značka má už teraz podiel v malom prémiovom segmente, s veľmi dobrým potenciálom ďalšieho rozvoja. Keďže Lavazza má v segmente silné postavenie, tento predajný kanál má aktuálne pre značku najvyššiu prioritu.

Tento článok vám prináša Lavazza.

Pravidlá spolupráce medzi inzerentmi a redakciou si môžete pozrieť v tomto odkaze.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (30. 1. 2023)
USD 1.087
AUD 1.529
CZK 23.826
JPY 141.100
CAD 1.448
GBP 0.879
HUF 388.850
PLN 4.709
CHF 1.002
SEK 11.211

Zobraziť kompletný kurzový lístok

Inzercia - Tlačové správy

  1. Eurohub Rokycany posilňuje a zrýchľuje spojenie s Nemeckom
  2. Bude rok 2023 naozaj náročný na osobné financie?
  3. Ako skĺbiť remeslo a moderné technológie? Inšpirujte sa Bajkery
  4. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  5. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  6. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu
  7. SCANDI 2023: prehliadka súčasného severského filmu
  8. Benátky a Verona: zažite pôsobivé kúsky mozaiky severu Talianska
  1. Svalovice sa netreba obávať
  2. Students today, innovators tomorrow, learners forever
  3. Study program MANAGEMENT in English language
  4. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  5. Bude rok 2023 naozaj náročný na osobné financie?
  6. Nadácia COOP Jednota zatraktívňuje regióny
  7. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  8. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu
  1. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi 10 872
  2. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu 6 245
  3. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať? 1 968
  4. Stockerka štartuje predaj bytov s cenami, ktoré prekvapia 1 943
  5. Benátky a Verona: zažite pôsobivé kúsky mozaiky severu Talianska 1 714
  6. Košičanom budeme dodávať teplo za tretinové ceny aj tento rok 1 570
  7. Radi čítate a ešte radšej tvoríte? Toto je 40 dôvodov pre Vás 1 044
  8. Máme 30 rokov, vy môžete mať predplatné na rok len za 30 eur 857

Blogy SME

  1. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  2. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  3. Milan Dubec: Kedy klesnú ceny nehnuteľnotí v Žiline?
  4. Jozef Drahovský: Budú od januára jazdiť kamióny po diaľniciach bez platenia mýta?
  5. Jozef Drahovský: Zákaz nedeľného predaja, cirkev, ego a zdravý rozum
  6. Adam Austera: Ako sa aktuálne darí najvýznamnejším dodávateľom vakcín proti Covid-19?
  7. INESS: Lieky bude treba platiť inak
  8. Martin Sústrik: Lesk a bieda vedy: Jedlo zo vzduchu
  1. Rastislav Puchala: Vraj je to sfetovaný trpaslík 29 740
  2. Peter Remeselník: Narazil autom do ľudí, zranil chodkyňu a ušiel ! 15 522
  3. Martin Plesch: Pán primátor, načo vlastne máme Mestskú políciu v Bratislave? 8 215
  4. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles 7 052
  5. Ivan Beňovič: Ruský rubeľ sa svetovou menou nestane 4 007
  6. Ján Šeďo: Sliepky na Ukrajine sú iné ako naše ? 3 805
  7. Tereza Kazdová: Fico má rád pekné ženy, Babiš je na blondíny. Verejný diskurz volá po feministoch 3 726
  8. Ján Valchár: Jedenásť mesiacov štvordňovej operácie (Moskvu ale ubránime!) 3 627
  1. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 55. - Antarktída - Ako sa vydali Vivian Fuchs a Edmund Hillary naprieč Antarktídou (1955-1958)
  3. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  4. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Potuluje sa tu starý blázon
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 54. - Antarktída - Posledné tri Byrdove expedície (1939 - 1956)
  6. Jiří Ščobák: Tipovanie je cesta do pekla. Aj keď to robíte so štátnou firmou
  7. Jiří Ščobák: Avatar 2: Začátek nového příběhu
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 53. - Antarktída - Druhá Byrdova antarktická expedícia (1933 - 1935)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Generálny prokurátor Maroš Žilinka v parlamente.

V kauzách vplyvných ľudí vidí špeciálna prokuratúra odlišný prístup.


7 h
Ilustračné foto.

Predaj beží v „prázdninovom“ režime, cenové korekcie sa dotknú špecifických projektov.


26. jan
Peter Tkačenko

Existovať smie len Dzurindova strana so všetkým, čo k tomu patrí.


13 h
Ranný brífing SME

Prečítajte si najdôležitejšie správy.


3 h

Neprehliadnite tiež

MG Rink v Trenčíne

Na výrobe ľadu sa šetriť energiou veľmi nedá, hovorí otec slávneho hokejistu.


27. jan
Ilustračná snímka

Situácia sa na trhu zmenila, investori na to musia reagovať.


26. jan

Na realitnom trhu dochádza k veľkým zmenám.


26. jan
Ilustračné foto.

Predaj beží v „prázdninovom“ režime, cenové korekcie sa dotknú špecifických projektov.


26. jan

Blogy SME

  1. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  2. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  3. Milan Dubec: Kedy klesnú ceny nehnuteľnotí v Žiline?
  4. Jozef Drahovský: Budú od januára jazdiť kamióny po diaľniciach bez platenia mýta?
  5. Jozef Drahovský: Zákaz nedeľného predaja, cirkev, ego a zdravý rozum
  6. Adam Austera: Ako sa aktuálne darí najvýznamnejším dodávateľom vakcín proti Covid-19?
  7. INESS: Lieky bude treba platiť inak
  8. Martin Sústrik: Lesk a bieda vedy: Jedlo zo vzduchu
  1. Rastislav Puchala: Vraj je to sfetovaný trpaslík 29 740
  2. Peter Remeselník: Narazil autom do ľudí, zranil chodkyňu a ušiel ! 15 522
  3. Martin Plesch: Pán primátor, načo vlastne máme Mestskú políciu v Bratislave? 8 215
  4. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles 7 052
  5. Ivan Beňovič: Ruský rubeľ sa svetovou menou nestane 4 007
  6. Ján Šeďo: Sliepky na Ukrajine sú iné ako naše ? 3 805
  7. Tereza Kazdová: Fico má rád pekné ženy, Babiš je na blondíny. Verejný diskurz volá po feministoch 3 726
  8. Ján Valchár: Jedenásť mesiacov štvordňovej operácie (Moskvu ale ubránime!) 3 627
  1. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 55. - Antarktída - Ako sa vydali Vivian Fuchs a Edmund Hillary naprieč Antarktídou (1955-1958)
  3. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  4. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Potuluje sa tu starý blázon
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 54. - Antarktída - Posledné tri Byrdove expedície (1939 - 1956)
  6. Jiří Ščobák: Tipovanie je cesta do pekla. Aj keď to robíte so štátnou firmou
  7. Jiří Ščobák: Avatar 2: Začátek nového příběhu
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 53. - Antarktída - Druhá Byrdova antarktická expedícia (1933 - 1935)
SkryťZatvoriť reklamu