SME

Výstavbe križovatky diaľnic D1 a D4 už nič nebráni

Rada Úradu pre verejné obstarávanie definitívne zamietla odvolanie neúspešného uchádzača.

(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Výstavbe križovatky diaľnic D1 a D4 už nič nebráni.

Rada Úradu pre verejné obstarávanie totiž definitívne zamietla odvolanie neúspešného uchádzača.

Národná diaľničná spoločnosť teda v krátkom čase podpíše zmluvu so zhotoviteľom. Informoval o tom v piatok na sociálnej sieti minister dopravy Andrej Doležal (nominant Sme rodina).

Zhotoviteľ podľa šéfa rezortu dopravy po podpise zmluvy s diaľničiarmi následne do 30 dní pristúpi k reálnemu plneniu. Začne teda s projekčnými prácami a so stavebnými prácami na všetkých objektoch, ktoré nie sú dotknuté jeho technickým riešením.

SkryťVypnúť reklamu

Podrobnosti o priebehu verejného obstarávania plánuje ministerstvo dopravy zverejniť v livestreame na budúci týždeň.

Križovatku postaví poľská firma Budimex za 110,85 milióna eur a doba výstavby by mala byť tri roky. V rámci prác sa zrekonštruuje diaľnica D1 na úseku Bratislava - Triblavina, zároveň sa na tomto 3,6 kilometra dlhom úseku diaľnica zdvihne a rozšíri a skompletizuje sa aj informačný systém.

"Súčasťou zadania bolo urýchlenie a priorizácia výstavby vetiev, čoho výsledkom je, že kľúčový smer Trnava - Jarovce, ako aj ďalšie vetvy bude možné sprejazdniť skôr a otvárať ich budeme postupne," priblížil Doležal.

Najprv bude podľa jeho slov zrealizovaná obchádzková trasa pre vedenie dopravy z D1 a otvorený smer z D4 na D1 (Jarovce - Trnava), ako aj smer D1 na D4 (Trnava - Stupava). V ďalšom míľniku bude napojený opačný smer z D1 na D4.

SkryťVypnúť reklamu

Celková lehota výstavby má byť 1 100 dní.

Obchvat Bratislavy

Súvisiace témy: Andrej Doležal
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Objav prírodný ionťák, ktorý stojí za výkonom J. Slafkovského
  6. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni
  8. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Zariskoval a poslal k vode Wolt. Prešiel testom lojality
  6. Sú prípravky na imunitu len vyhodené peniaze?
  7. FameL GmbH: Náhrada škody bez rizika nákladov
  8. Nové átrium aj učebňa. V Pečovskej Novej Vsi investujú do školy
  1. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov 12 040
  2. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 8 315
  3. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 5 257
  4. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 026
  5. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 4 729
  6. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 3 511
  7. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 2 427
  8. Zariskoval a poslal k vode Wolt. Prešiel testom lojality 2 188
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Minister práce Milan Krajniak.

Slovensko stratilo minimálne 1,5 miliardy eur.


2
Spolumajitelia firmy Klimak Marek Vaško (vľavo) a Ľuboš Laboš riešia klimatizácie ako hlavolamy.

Nitriansky Klimak má aj vlastný vývoj.


K prvému slovenskému mrakodrapu pribudnú ďalšie.

JTRE ukázalo finančné výsledky projektu Eurovea Tower a Riverside.


Londýnske sídlo spoločnosti Google v štvrti Kings Cross.

Dôvodom je porušenie hospodárskej súťaže v oblasti jeho lukratívneho biznisu reklamnej technológie.


TASR
  1. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú.
  2. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  3. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  4. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  5. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  6. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  7. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  8. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  1. Radko Mačuha: "Maskovacie prvky" auta šéfa SIS 18 220
  2. Ivan Mlynár: Zábava Roberta Fica s riskovaním našich životov neberie konca. 16 622
  3. Dušan Koniar: Puč na Slovensku 15 336
  4. Ján Šeďo: To dopravní inžinieri všetko posr**i ! 12 249
  5. Ivan Mlynár: Je Šutaj Eštok úplný kretén ? Nie, je to génius. Ak to niekto nechápe, je to jeho problém. 10 942
  6. Blanka Ulaherová: Návrat po 46 rokoch 7 876
  7. Elena Antalová: Nehorekujme. Všetko je inak. 7 405
  8. Daniel Guľaš: Svetový šašo 4 923
  1. Marian Nanias: Atómová elektráreň na Mesiaci?
  2. Věra Tepličková: Naša Cecilia, že nie je naša Cecília?
  3. Věra Tepličková: Vírus vraj sa objavil, parlament nám zamoril
  4. Jiří Ščobák: Proč je boj Palestinců konfliktem mezi bohatými a chudými? A co s tím má F*co?
  5. Radko Mačuha: Ficova fotka s Putinom nakoniec nebude zadarmo.
  6. Pavel Macko: Jednanie o bezpečnostných zárukách pre Ukrajinu
  7. Marcel Rebro: Fico, spýtaj sa Putina, ako sa majú príbuzní jeho obetí
  8. Radko Mačuha: Hory majú oči.
SkryťZatvoriť reklamu