Keď automobilka zistí, že sa jej dobre predávajú väčšie rodinné autá, v krátkom čase dokáže zmeniť výrobný program. Podobne je to aj v ďalších odvetviach. Skrátka, firmy sa snažia vyrábať to, po čom je na trhu dopyt.
Keby svoje plány mohli takto promptne meniť realitní developeri, možno by z toho profitovali aj kupujúci. V skutočnosti takáto zmena v ich prípade trvá mesiace.
Napriek tomu v posledných dňoch sa developeri hneď dvoch bratislavských projektov rozhodli, že pôvodne zamýšľané kancelárie stavať nebudú a namiesto nich ponúknu byty, respektíve apartmány.

Odsúvaná výstavba
Bratislavská tržnica Fresh Market slúži svojmu účelu už niekoľko rokov, no stavebne nie je celý komplex stále dokončený. Pri vstupe od štátneho klientskeho centra je ohradená časť pozemku. Ak sa naň lepšie prizriete, spozorujete základy budúcej výstavby.