eur. Na trhu v USA vzrástli tržby výrobcu športového tovaru až o 55,1 %, pričom divízia športového oblečenia evidovala nárast o 17 %, kým predaj doplnkov stúpol o 23 %. Predaj v Európe, Strednom Východe a Afrike sa len mierne zvýšil, pričom objednávky v tomto regióne poklesli ku koncu júna o 8 % na 486 mil. eur.
Čistý zisk firmy Puma medziročne stúpol z 52,3 mil. eur na 58,9 mil. eur. Analytici predpovedali čistý zisk na úrovni 56,7 mil. eur. Prevádzkový zisk nemeckej spoločnosti sa zvýšil na medziročnej báze o 10,5 % na hodnotu 83,5 mil. eur. Výkonný riaditeľ firmy Puma Jochen Zeitz nevylúčil v budúcnosti uskutočnenie väčšej akvizície, analytici skôr očakávajú, že Puma zrýchli skupovanie akcií a spätné odkúpenie licencií v krajinách, kde spoločnosť zastupujú maloobchodný predajcovia.
(1 EUR = 39,049 SKK)