RightDeal.sk je na prvý pohľad bežný e-shop. Nájdete v ňom mix elektroniky, vybavenia pre dom či záhradu. Kupujúcich láka na ceny, ktoré sú oproti konkurencii nižšie.
V posledných týždňoch sa naň valí kritika. Na porovnávači Heureka.sk ho odporúča len 28 percent zákazníkov. Mnohí sa sťažujú, že e-shop s nimi nekomunikuje, že z neho nedostali ani tovar, ani späť svoju platbu.
Najprv nám zaplaťte
INDEXU napísala zákazníčka Katarína (jej celé meno má redakcia k dispozícii). V polovici marca si na RightDeal.sk objednala televízor za 330 eur.
Ako formu úhrady si zvolila zálohovú platbu na účet, k čomu ju viac-menej e-shop dotlačil. Pri tejto forme ponúka zľavu 0,5 percenta z hodnoty nákupu, kým platba kartou je spoplatnená dvoma percentami z hodnoty nákupu.

Doručenie na dobierku už e-shop neposkytuje. Na webstránke píše, že je „dočasne pozastavené“ z dôvodu „hateingu“ (hate v angličtine znamená nenávisť). Môže to byť pravda, keďže za jej využitie pýtal 13,40 eura, čo je desaťkrát viac, ako je bežné v iných e-shopoch.