
„Sme strategický marketingový tryskáč najnovšej generácie. Zasiahneme srdce, zostaneme v mysli a letíme za ďalším vaším úspechom.“
Takýmto mottom sa snažila klientov osloviť spoločnosť MediaJet Group. Zjavne sa jej darilo, pomerne rýchlo sa vypracovala medzi významných hráčov na trhu. Už tri roky po založení jej tržby atakovali hranicu desiatich miliónov eur.
Dnes je to však už minulosť a v miliónoch počíta firma už len dlhy. Na čiernom zozname ju majú viaceré slovenské mediálne domy.
- Príbeh spoločnosti MediaJet Group sledujeme v ďalšej časti seriálu Posledná kapitola .
Skúsenosti aj známosti
MediaJet Group bol do obchodného registra zapísaný v máji 2019. V predstavenstve akciovky sa objavili dve mená, Martin Hauptvogel ako jeho predseda a Peter Augustín ako člen.
Verifikačný dokument z Registra partnerov verejného sektora prezrádza, že v skutočnosti mali vo firme opačné pozície. Augustín v nej vlastnil 80-percentný a Hauptvogel 20-percentný podiel.

V brandži neboli nováčikmi. Augustín stojí za spoločnosťou Alphamedia.
Vznikla v roku 2005 a podľa jej webovej stránky sa zaoberá „mediálnym plánovaním, analýzami mediálneho prostredia, nákupom mediálneho priestoru a marketingovým poradenstvom v oblasti médií“.
Ako referenčných klientov si uvádza Mercedes-Benz, Budweiser Budvar SK či realitné projekty River Park a Tower 15.