BRATISLAVA. Železničná spoločnosť Slovensko eviduje výpadok predaja cestovných lístkov. Cestovné lístky na vlak nebolo možné zakúpiť cez mobilnú aplikáciu ani e-shop ZSSK, aktuálne sa zdá, že predaj sa, síce so spomalením, ale predsa spustil.
Dočasne nefunkčné sú aj pokladne vybavené terminálmi s komplexným vybavením cestujúcich v osobných pokladniciach. Dôvodom je výpadok na serveroch. ZSSK cestujúcim odporúča zakúpiť si SMS lístok.
Lístok možno kúpiť aj priamo vo vlaku, avšak so servisným poplatkom. V utorok o tom informoval hovorca ZSSK Dominik Drevický.
Dopravca upozornil, že servisné poplatky za dodatočnú kúpu lístka vo vlaku vyberá ako za bežných okolností, avšak cestujúci môžu požiadať o vrátenie poplatku prostredníctvom reklamácie.
ZSSK počas výpadku nebude uplatňovať žiadne sankcie za nepredloženie cestovného lístka. Cestujúcim v osobných vlakoch ZSSK odporúča využiť SMS lístok na čísle 2255, vo Vysokých Tatrách na čísle 2233.
ZSSK upozornila, že technický problém je na strane externého IT dodávateľa a intenzívne pracujú na jej odstránení.