BERLÍN. Spoločnosť Amazon v Nemecku sprevádzkovala beta verziu svojej služby lacných nákupov Haul.
Americký gigant v oblasti elektronického obchodu sa snaží čeliť rastúcemu tlaku konkurenčných platforiem z Číny.
Nový portál, integrovaný do existujúcej aplikácie Amazonu, ponúka produkty v kategóriách móda, domácnosť a životný štýl, pričom väčšina z nich má cenu do 10 eur a všetky do 20 eur, oznámila spoločnosť v stredu (4. 6.).
Tento krok prichádza v čase prudkého nárastu popularity nízkonákladových platforiem, ako je čínska Temu, ktoré sa výrazne presadili v Nemecku.
Haul je od novembra k dispozícii v USA a od mája v Spojenom kráľovstve.
Amazon uviedol, že služba bude spočiatku dostupná pre vybraných používateľov v Nemecku a v nasledujúcich týždňoch sa rozšíri.
Všetky produkty predáva priamo Amazon a odosiela ich zo svojho logistického centra v Číne. Dodávku objednaného tovaru sľubuje do dvoch týždňov alebo skôr.