SME

Rakúsky logistický holding Gebrüder Weiss kúpil 2 slovenské prepravné firmy M&G

Bratislava 16. marca (TASR) - Rakúsky logistický holding Gebrüder Weiss (GW) uskutočnil akvizíciu popredných spoločností v oblasti domácej distribúcie ...

Bratislava 16. marca (TASR) - Rakúsky logistický holding Gebrüder Weiss (GW) uskutočnil akvizíciu popredných spoločností v oblasti domácej distribúcie tovaru na Slovensku, M&G Expres Spedition, s. r. o., a M&G Spedition, s. r. o. Obidve spoločnosti značky M&G zamestnávajú spolu 248 ľudí v 17 pobočkách na Slovensku. Holding Gebrüder Weiss má 125 pobočiek v 18 krajinách a zamestnáva viac ako 3 500 ľudí.

Rámcovú zmluvu o predaji a kúpe obchodných podielov podpísali zástupcovia majiteľov spoločností M&G Expres Spedition a M&G Spedition so zástupcami GW International Holding GmbH dnes v Bratislave. Po splnení zmluvných podmienok by sa prevod obchodných podielov mal uskutočniť do konca marca, informovali dnes ďalej spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu

Holding Gebrüder Weiss považuje za svoj domáci trh strednú a východnú Európu a vlastnú sieť pobočiek prevádzkuje aj v Ázii, Severnej Amerike a na Strednom východe. Ponukou kompletných transportných a logistických služieb dosiahol v roku 2005 predbežný ročný obrat 785 miliónov EUR, v prepočte 29,44 miliardy SKK. Na Slovensku pôsobí holding takmer 15 rokov a v pobočkách v Bratislave, Žiline, Košiciach a Banskej Bystrici a Senci zamestnáva 65 ľudí. Hlavnou oblasťou pôsobnosti Gebrüder Weiss, s. r. o., na Slovensku je európska zásielková preprava a manažment a vybavovanie komplexných logistických riešení.

Spoločnosť M&G Expres Spedition, s. r. o., so 182 zamestnancami prevádzkuje domáci distribučný systém. M&G Spedition, s. r. o., so 66 zamestnancami sa sústreďuje na medzinárodnú prepravu zberných zásielok. M&G Expres Spedition bude naďalej pracovať pod rovnakým menom ako samostatný subjekt. M&G Spedition bude po prevedení obchodných podielov plne integrovaná do spoločnosti Gebrüder Weiss, s. r. o. Cieľom práce manažmentu v najbližších týždňoch bude spojiť silné stránky oboch značiek.

SkryťVypnúť reklamu

Kúpa oboch firiem skupiny M&G predstavuje najväčšiu akvizíciu v histórii holdingu a je výsledkom nárokov rýchlo rastúceho logistického trhu. Týmto nárokom sa prispôsobuje politika rozširovania oranžového logistického holdingu, ako sa zvykne označovať Gebrüder Weiss. "Aj v nasledujúcich rokoch budeme klásť dôraz na rozširovanie našej servisnej siete vo východnej Európe," vyhlásil predseda predstavenstva Gebrüder Weiss Wolfgang Niessner.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (22. 5. 2025)
USD 1.132
AUD 1.757
CZK 24.867
JPY 162.760
CAD 1.572
GBP 0.845
HUF 402.050
PLN 4.242
CHF 0.935
SEK 10.845

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 103
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 771
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 159
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 110
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 214
  6. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 095
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 049
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 993
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 787
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 883
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 616
  4. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 8 178
  5. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 729
  6. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 657
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 158
  8. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 6 899
  1. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  2. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  3. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  4. Tupou Ceruzou: Pandemická
  5. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  6. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  7. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
  8. Tupou Ceruzou: Krížovka
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračné foto

Ministerstvo vnútra nechce ukázať ich výstupy.


26
Pápež Lev XIV. pred inauguračnou omšou.

Lev XIV. sľúbil, že vynaloží všetko úsilie.


15
Mestský úrad Čadca.

Najväčšieho dlžníka domáci asi nepoznajú.


1
Predseda Hlasu Matúš Šutaj Eštok.

Prečítajte alebo vypočujte si najdôležitejšie správy.


1

Neprehliadnite tiež

Ak by politici netorpédovali druhý pilier, na účtoch by ľudia mali o dve až osem miliard eur viac, hovorí Nalevanko.


a 2 ďalší
Kevin Hassett, riaditeľ americkej Národnej ekonomickej rady.

Ekonóm očakáva priebehu nasledujúcich dvoch týždňov nové obchodné dohody.


TASR 3
Logo pri centrále Microsoftu v Redmonde.

Aurora prekonala operačné strediská na predpovedanie hurikánov.


TASR
Igor Matovič.

Líder hnutia Slovenska zhodnotil rok a pol pôsobenia Ficovej vlády.


TASR
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 787
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 883
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 616
  4. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 8 178
  5. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 729
  6. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 657
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 158
  8. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 6 899
  1. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  2. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  3. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  4. Tupou Ceruzou: Pandemická
  5. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  6. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  7. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
  8. Tupou Ceruzou: Krížovka
SkryťZatvoriť reklamu