Kolín 25. januára (TASR) Nemecká skupina Rewe, ktorá je zastúpená značkami Billa, Merkur, Penny a Bipa, chce v tomto roku investovať 1,2 miliardy ERU, v prepočte 41,92 miliardy SKK, najmä v Nemecku a Rakúsku, aby zvýšila svoj podiel na trhu.
Okrem iného otvorí nové supermarkety a existujúce prebuduje, uviedol predseda predstavenstva Alain Caparros v Kolíne. "Chceme byť medzi prvými troma," vyhlásil. Cieľom je zvýšiť trhový podiel zo súčasných 16 % na 18 až 20 % v roku 2011. Obrat a zisk skupiny Rewe sa v roku 2006 zvýšili. Caparros uviedol, že do obchodného koncernu chce po viacerých zmenách vo vedení opäť vniesť pokoj.
Minulý rok v septembri Rewe označil v celom Nemecku 3 000 supermarketov jednotným logom Rewe, ktoré pribudli do jeho siete. Zákazníci to prijali veľmi dobre a značka Rewe sa tým stala podstatne známejšia, uviedol člen predstavenstva Stephan Fanderl: "Už do konca roka 2006 sa pod novou značkou Rewe podarilo dostať do našich supermarketov o 8 miliónov zákazníkov viac ako rok predtým."
Informovali o tom agentúry DPA a APA.