Ako dnes uviedol šéf Dacie a člen predstavenstva Renaultu Luc-Alexandre Ménard, automobilka odhaduje, že celosvetový predaj lacného automobilu Dacia Logan v roku 2009 dosiahne 900 000 kusov. Hlavným odbytovým trhom bude Nemecko.
V záujme zvýšenia odbytu Dacia plánuje vstup na nové trhy, ako sú Brazília, India či Irán, ako i rozšírenie modelového radu Logan. Doteraz Dacia vyrábala iba limuzínu Logan a Kombi MCV. V priebehu roka pribudne menšie vozidlo a k nemu v ďalších rokoch ešte štyri modely, medzi ktorými nebude chýbať ani športové vozidlo.
Ménard tiež uviedol, že ďalšia generácia limuzíny Dacia, ktorá na trh vstúpi v roku 2012, bude vďaka úspornejšej výrobe cenovo ešte výhodnejšia ako súčasná verzia. Vývoj Logana stál automobilku o vyše polovicu menej nákladov ako pri Renaulte Mégane. Jedna tretina častí ako motor, riadenie či pohon sú prevzaté z iných modelov Renaultu. "Logan je vynález nízkonákladového hospodárstva v automobilovom priemysle," uviedol Ménard a prirovnal ho k nízkonákladovým leteckým spoločnostiam.
Šéf Dacie prekvapujúco nevidí ako najväčšieho konkurenta v segmente lacných modelov čínskych výrobcov, ale skôr japonskú Toyotu. "Na výrobu takého auta treba poznatky a skúsenosti," uzatvoril.
Informovalo o tom internetové vydanie denníka Die Welt.