Bratislava 13. mája (TASR) - Ak chce Slovensko pritiahnuť viac priamych zahraničných investícií, malo by sa v zahraničí aj viac prezentovať. Zhodli sa na tom predstavitelia Slovenskej agentúry pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO) a obchodní zástupcovia Ministerstva hospodárstva (MH) SR.
"Agentúra pripravila nové informačné materiály pre potenciálnych investorov, ktoré obsahujú najnovšie informácie o podnikateľskom a investičnom prostredí na Slovensku," povedala vedúca odboru generovania projektov SARIO Zuzana Mikulášová v utorok na spoločnom stretnutí. Dodala, že obchodní zástupcovia by sa mali postarať o distribúciu materiálov na relevantné miesta v danej krajine.
Ako ďalej agentúra informuje na svojej internetovej stránke, viac ako 50 obchodných zástupcov so SARIO aktívne spolupracuje pri vyhľadávaní a oslovovaní potenciálnych investorov. "Dôležitá je spolupráca domácich firiem," konštatoval Juraj Kiesel, poverený riadením sekcie Zahraničného obchodu SARIO.