Upozornenie - tento text štátnej tlačovej agentúry TASR obsahuje viaceré chyby a nepresnosti, na webe ho ponechávame z archívnych dôvodov
Lausanne 12. novembra (TASR) - Obchodný inštitút IMD vo Švajčiarsku, a spoločnosť Coca-Cola dnes oznámili, že založili fakultu Pre hospodárskych redaktorov, ktorá sa zameria na výchovu vedúcich pracovníkov a na výskum zložitej dynamiky marketingu s ohľadom na zákazníkov.
Fakulta s názvom "The Coca-Cola Professorship of Consumer Insights and Customer Marketing" bude financovať plat profesora a dodatočný výskum v oblasti záujmu navrhnutej spoločnosťou Coca-Cola Company.
Inštitút sa bude zameriavať na výchovu vedúcich pracovníkov a projekty na zvýšenie porozumenia zákazníckeho marketingu, hlavne v súvislosti so správaním sa zákazníkov pri cielenom nákupe a pri ich náhodnej prítomnosti v obchode.
"Táto naša aktivita nás posúva na popredné miesto v systéme výchovy vedúcich pracovníkov, pričom získavame cenné, dobre spracované a otestované informácie z oblasti vývoja zákazníkov a praktík zaužívaných pri zvyšovaní komerčných schopností," povedal Muhtar Kent, prezident a riaditeľ prevádzky v spoločnosti Coca-Cola.
Autor: pef