SME
Štvrtok, 19. máj, 2022 | Meniny má Gertrúda

Zverejnili podmienky koncesie na R1 v rámci PPP

BRATISLAVA 14. decembra (SITA) - Záujemcovia o získanie koncesie na projektovanie, výstavbu, financovanie, prevádzku a údržbu rýchlostnej cesty R1 na trase Nitra - Tekovské Nemce a severného obchvatu Banskej Bystrice musia predložiť doklady pre o účasť v

tendri do 8. februára 2008. Ministerstvo dopravy ako verejný obstarávateľ v rámci projektov verejno-súkromného partnerstva (PPP) vyzve k postupu do rozhodujúcej fázy súťaže najviac štyroch uchádzačov.

Vyplýva to z oznámenia o kvalifikačných podmienkach koncesie na stavebné práce, uverejnených v piatok vo Vestníku verejného obstarávania. Ide o druhý z troch plánovaných balíkov projektov PPP, ktoré chce rezort dopravy použiť pri výstavbe a prevádzke na diaľnici D1 a rýchloceste R1 s ukončením čiastočne v roku 2010 až 2012. Odhadované stavebné náklady na R1 Nitra - Tekovské Nemce dosahujú 16,666 mld. Sk bez dane z pridanej hodnoty.

SkryťVypnúť reklamu

Tender na R-jednotke sa týka troch pripravovaných úsekov Nitra - Selenec, Selenec - Beladice a Beladice - Tekovské Nemce v celkovej dĺžke vyše 47 kilometrov, ako aj severného obchvatu Banskej Bystrice v dĺžke 5,7 kilometra. "Celková dĺžka koncesnej lehoty bude najviac 30 rokov," oznámil obstarávateľ. Vypracovanie projektovej dokumentácie a tiež výstavba mostov a iných stavebných objektov na uvedených úsekoch R1 budú bližšie špecifikované v koncesnej dokumentácii. V nej bude uvedený aj spôsob výberu koncesionára.

Medzi kritériami na výber záujemcov, ktorí splnia podmienky účasti a zúčastnia sa postupu pre uzavretie koncesnej zmluvy, prevládajú pri celkovom bodovom hodnotení referencie s podielom 70 %. Na skúsenosti s projektovým financovaním pripadá 10 %, výnosy z bežnej činnosti a vlastné imanie majú pri ohodnotení 7-percentnú váhu a peňažné toky z finančnej činnosti 6-percentnú.

SkryťVypnúť reklamu

Obstarávateľ pridelí záujemcovi body podľa štyroch skupín referencií - za skúsenosti s výstavbou rýchlostných ciest najviac 45 bodov, s prevádzkovaním a údržbou rýchlostných ciest najviac 20 bodov, s projektmi PPP na základe inej zmluvy ako DBFO (projektovanie, výstavba, financovanie, prevádzka) najviac 10 bodov a s projektmi PPP na základe DBFO zmluvy najviac 25 bodov. O vysvetlenie podmienok účasti musia uchádzači požiadať do 18. januára 2008.

Záujemca musí predložiť referencie preukazujúce, že sa v rokoch 1999 až 2007 podieľal alebo podieľa na realizácii PPP projektov v cestnej dopravnej infraštruktúre s najmenej 30-percentným podielom v projektových spoločnostiach realizujúcich tieto projekty. Celkové stavebné náklady každého PPP projektu musia byť najmenej 50 mil. eur. Hodnota zabezpečeného projektového financovania, za ktoré predkladá referenciu, musí byť minimálne 140 mil. eur. Ďalej musí preukázať, že v uvedenom období vypracoval projektovú dokumentáciu pre stavebné povolenie alebo obdobnú dokumentáciu pre rýchlostné cesty v hodnote najmenej 500 tis. eur. Ďalšou podmienkou technickej spôsobilosti je stavba rýchlostných ciest odovzdaných do užívania od roku 1999 doteraz, ako aj vykonávanie komplexnej prevádzky a údržby.

SkryťVypnúť reklamu

V prípade podmienok ekonomického a finančného postavenia musia výnosy z bežnej činnosti záujemcu alebo ich súčet za členov skupiny dodávateľov dosahovať najmenej 500 mil. eur za každé z posledných troch uzavretých 12-mesačných účtovných období. Vlastné imanie ku koncu posledného uzavretého účtovného obdobia má byť minimálne 350 mil. eur a peňažné toky z prevádzkovej činnosti za každé z troch uzavretých účtovných období majú predstavovať najmenej 20 mil. eur.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (19. 5. 2022)
USD 1.052
AUD 1.498
CZK 24.647
JPY 135.760
CAD 1.349
GBP 0.847
HUF 382.880
PLN 4.644
CHF 1.049
SEK 10.468

Zobraziť kompletný kurzový lístok

Inzercia - Tlačové správy

  1. Contact Center Hub a Ncontactcenter od NFON
  2. Volkswagen ID.5 prináša nový softvér aj pre staršie modely
  3. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách?
  4. Šprintérsky duel IONIQ 5 vs i30 N Performance má víťaza
  5. MS v hokeji: TV Tipsport + špeciálna kurzová ponuka!
  6. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov
  7. Odišlo už štvrť milióna mladých ľudí. Má Slovensko budúcnosť?
  8. Princípy ostávajú, nástroje sa menia
  1. Župné mestečko ovládne krajské mesto aj celý Abov. Už zajtra
  2. 5 najčastejších chýb pri zateplení šikmej strechy: vyhnite sa im
  3. Aké typy cukrovky poznáme?
  4. Biele srdce putovalo aj do Nemocnice AGEL Košice-Šaca
  5. Potrebujete tichú kosačku? Vsaďte na aku verziu!
  6. Čo by ste mali vedieť o ročnom vyúčtovaní spotreby tepla a vody?
  7. Contact Center Hub a Ncontactcenter od NFON
  8. McDonald´s Cup pozná víťazný tím z Košického kraja
  1. Odišlo už štvrť milióna mladých ľudí. Má Slovensko budúcnosť? 13 736
  2. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov 7 093
  3. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách? 5 582
  4. Jazdecký areál v lete 2022 ožije akciami 2 026
  5. 5 najčastejších chýb pri zateplení fasády: zabráňte im 1 938
  6. Doplaťte tisíce. Ako bojovať s podrazmi developerov? 1 720
  7. Príliš veľa vitamínov škodí zdraviu, majte ich pod kontrolou 1 399
  8. Šprintérsky duel IONIQ 5 vs i30 N Performance má víťaza 1 174

Blogy SME

  1. Jiří Ščobák: Rozhovor: Ako mám budovať finančnú rezervu a žiť lepší život?
  2. Jiří Ščobák: Odporúča sa zobrať dnes hypotéku? Ako myslia a čo robia banky na Slovensku?
  3. Jana Melišová: Ako ovplyvňujú sankcie voči Rusku svetový obchod? Sú obavy z rastu cien reálne?
  4. Jiří Ščobák: Analytici odpovídají: Kolik mám investovat do krypta? Které mi doporučují? Budou kryptoměny v roce 2022 prosperovat?
  5. Jiří Ščobák: Ako získať peniaze na rozbeh startupu? Odborníci radia
  6. INEKO: Vďaka biosimilárnym liekom Slovensko ušetrí 32 miliónov eur ročne
  7. Tomáš Tenczer: Prečo šéfovia neznášajú home office
  8. Jiří Ščobák: Na změnu zdravotní pojišťovny už zbývá jen pár dní
  1. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť I) 23 848
  2. Jana Melišová: Pomalý pád na Wall Street sa zrejme ešte neskončil 7 732
  3. Vladimír Benčík: Zvitky od Mŕtveho mora - boli napísané pred 2000 rokmi, predpovedajú apokalypsu? 6 724
  4. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť II) 6 505
  5. Miroslav Kocúr: Pápež sa pomýlil 5 756
  6. Jana Melišová: Skutočná cena za vojnu 5 755
  7. Ivan Beňovič: Sankcie voči oligarchom vojnu na Ukrajine nezastavia 3 899
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925) 2 946
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925)
  2. Jiří Ščobák: Vydrží Rusko dlhú ekonomickú vojnu? Nevyčerpajú sa spojenci?
  3. Jiří Ščobák: Jaká je situace na linii dotyku? Pomůže Rusku mobilizace?
  4. Jiří Ščobák: Mohu zemřít, ale nebudu žít jako otrok
  5. Jiří Ščobák: Sú reformy Igora Matoviča (zvýšené prídavky na deti a daňové bonusy pre pracujúcich rodičov) dobrý nápad?
  6. Adam Valček: Pri čudnom zákroku na súde sa NAKA pokúšala zmocniť utajených dokumentov
  7. Jiří Ščobák: Sluha národa: Recenze 1. řady seriálu s Volodymyrom Zelenskym
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 37. - Arktída - Nansenova expedícia na lodi Fram (1893 - 1896)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Logo podcastu Index

Vyhovuje až tretina územia Slovenska.


a 1 ďalší 4 h
Alexej Beljajev patrí medzi najvplyvnejších mužov biznisu.

Podnikateľ s ruskými koreňmi patrí medzi najbohatších Slovákov.


7 h
Predseda Združenia miest a obcí Slovenska Branislav Tréger

Mestá a obce reaguje na návrhy z dielne rezortu financií.


TASR 13 h
Moskovské Červené námestie.

Riziko platobnej neschopnosti Ruska sa prudko zvýšilo.


TASR 13 h

Blogy SME

  1. Jiří Ščobák: Rozhovor: Ako mám budovať finančnú rezervu a žiť lepší život?
  2. Jiří Ščobák: Odporúča sa zobrať dnes hypotéku? Ako myslia a čo robia banky na Slovensku?
  3. Jana Melišová: Ako ovplyvňujú sankcie voči Rusku svetový obchod? Sú obavy z rastu cien reálne?
  4. Jiří Ščobák: Analytici odpovídají: Kolik mám investovat do krypta? Které mi doporučují? Budou kryptoměny v roce 2022 prosperovat?
  5. Jiří Ščobák: Ako získať peniaze na rozbeh startupu? Odborníci radia
  6. INEKO: Vďaka biosimilárnym liekom Slovensko ušetrí 32 miliónov eur ročne
  7. Tomáš Tenczer: Prečo šéfovia neznášajú home office
  8. Jiří Ščobák: Na změnu zdravotní pojišťovny už zbývá jen pár dní
  1. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť I) 23 848
  2. Jana Melišová: Pomalý pád na Wall Street sa zrejme ešte neskončil 7 732
  3. Vladimír Benčík: Zvitky od Mŕtveho mora - boli napísané pred 2000 rokmi, predpovedajú apokalypsu? 6 724
  4. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť II) 6 505
  5. Miroslav Kocúr: Pápež sa pomýlil 5 756
  6. Jana Melišová: Skutočná cena za vojnu 5 755
  7. Ivan Beňovič: Sankcie voči oligarchom vojnu na Ukrajine nezastavia 3 899
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925) 2 946
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925)
  2. Jiří Ščobák: Vydrží Rusko dlhú ekonomickú vojnu? Nevyčerpajú sa spojenci?
  3. Jiří Ščobák: Jaká je situace na linii dotyku? Pomůže Rusku mobilizace?
  4. Jiří Ščobák: Mohu zemřít, ale nebudu žít jako otrok
  5. Jiří Ščobák: Sú reformy Igora Matoviča (zvýšené prídavky na deti a daňové bonusy pre pracujúcich rodičov) dobrý nápad?
  6. Adam Valček: Pri čudnom zákroku na súde sa NAKA pokúšala zmocniť utajených dokumentov
  7. Jiří Ščobák: Sluha národa: Recenze 1. řady seriálu s Volodymyrom Zelenskym
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 37. - Arktída - Nansenova expedícia na lodi Fram (1893 - 1896)
SkryťZatvoriť reklamu