Trenčín 19. júla (TASR) - "Ten záujem svedčí o tom, že euro je téma, ktorá ľudí naozaj zaujíma. A najdôležitejšie je to, že ho berú ako realitu. Nezaznamenali sme tu žiadne polemické alebo odmietavé názory," zdôraznil.
Ako ďalej Barát uviedol, nižšia miera znalosti je zatiaľ u návštevníkov Pohody iba v podobe eurobankoviek a mincí. "V tom ešte nie všetci majú úplne jasno. Dá sa to však pochopiť, pretože táto časť podoby informačnej kampane ešte iba príde," povedal.
V informačnom "eurostánku" sa majú možnosť všetci záujemci informovať o otázkach, ktoré ich v tejto problematike zaujímajú. Môžu sa zúčastniť na minikvíze, zobrať si informačné materiály, ale aj získať "eurosuveníry".
To, že stánok má na festivale svoj význam, potvrdili aj samotní "pohoďáci". "Bol to super nápad a je to taká milá vsuvka do hudobnej produkcie," povedala Karolína Pisztová. "Spýtala som sa, čo ma zaujímalo a tiež som si aj zasúťažila. Aspoň som zistila, že niektoré veci si musím ešte naštudovať," uviedla Katarína Rešnerová.