VYHNE. Predaj vlastných a dovážaných značiek piva tak dosiahol 51.623 hl.
Ešte výraznejší bol medzimesačný nárast, keď v marci vyhniansky pivovar predal o 65 % piva viac ako vo februári. Rast zaznamenal pivovar pri všetkých značkách, dokonca i pri všetkých baleniach. Informoval o tom vedúci marketingu pivovaru Steiger Emil Mihálik.
Aj vo vlaňajšom krízovom roku si pivovar udržal ziskové hospodárenie a zvýšil celkové tržby zo 14,07 milióna eur na 14,14 milióna eur. A to pri výstave 180.000 hektolitrov piva z vlastnej produkcie.
Steiger je najstarším slovenským pivovarom s bohatou tradíciou a takmer nepretržitým varením piva od roku 1473. Pivo sa v ňom varí na najmodernejších výrobných zariadeniach, ale stále klasickým postupom otvoreného a dlhodobého kvasenia. Pivovar Steiger, a. s., Vyhne vznikol zápisom do Obchodného registra v novembri 2001. V súčasnosti eviduje základné imanie vo výške 86.666 eur a vlani zamestnával priemerne 180 pracovníkov.