PRAHA. Seriálový a filmový kanál Hallmark Channel zmení od septembra názov na Universal Channel. Stanica zároveň rozšíri svoju programovú štruktúru o nové programy, zvýši sa predovšetkým počet premiérových titulov. ČTK o tom informovala spoločnosť Universal Networks International, ktorá Hallmark Channel vlastní.
Universal Channel bude mať v Českej republike premiéru 3. septembra, kedy začne vysielať na káblovej, digitálnej, satelitnej televízii a na internete. program zostane naďalej zameraný na súčasných divákov, teda predovšetkým an ženy a mužov vo veku od 25 do 55 rokov. Stanica bude vysielať 24 hodín denne v českom jazyku.
"Rebranding televízneho kanálu Hallmark Channel na Universal Channelja prirodzeným vývojom pre spoločnosť Universal Network International. Budeme pokračovať v poskytovaní televíznej ponuky s dôrazom ako na tradičné základy Universalu, tak na nové poňatie tohto televízneho kanálu a jeho vzhľadu," uviedol Colin McLeod, generálny riaditeľ spoločnosti Universal Networks International pre strednú a východnú Európu.
Kanály Universal Networks International sleduje celkom 180 miliónov divákov v 150 krajinách sveta. Universal Networks plánuje v nasledujúcich piatich rokoch investície do produkcie zábavných programov vo výške 200 miliónov dolárov. Spoločnosť je súčasťou skupiny NBC Universal.
Čítajte najnovšie informácie zo sveta médií.