BRATISLAVA. V jesennej ponuke TASR sa objaví celý rad nových tematických i technologických produktov. Posilnia sa regionálne témy, novinky pribudnú v domácom, zahraničnom, ekonomickom, športovom, easy servise i obrazovom servise. V štádiu prípravy je úplne nový servis.
Chceme potvrdiť skutočnosť, že sme inovatívny líder na trhu agentúrneho spravodajstva, užitočný pre klientov i pre verejnosť, ktorý okrem kvalitného a rýchleho spravodajstva ponúka aj množstvo informačných benefitov," uviedol generálny riaditeľ TASR Jaroslav Rezník.
"V projekte Osobnosti: tváre a myšlienky prinesieme názory svetových lídrov. V novom cykle Mestá a obce Slovenska zásadne rozšírime regionálne správy. Projekt Databázy odkryje bohatstvo informačných zdrojov agentúry i archívov. Významne oživíme a obohatíme športový servis, kde uvedieme napríklad unikátny projekt s názvom "Športový slang," cyklus Legendy a cyklus Ako sa rodia hviezdy.
V Easy servise rozšírime Hudobný kalendár o jedinečné skladby, ktoré prinesieme vo zvuku, easy foto prinesie viac fotografií. Do konca roka uvedie TASR nový cudzojazyčný servis."
Verejnoprávna TASR prešla v tomto roku do druhej fázy svojej kompletnej rekonštrukcie. Premenu TASR na modernú, flexibilnú a kredibilnú inštitúciu predstavil Jaroslav Rezník vo svojom projekte s názvom Budovanie silnej značky.