NEW YORK. Predbežne by sa mala volať Genesis, uviedol šéf koncernu pre Severnú Ameriku John Krafcik v rozhovore pre Wall Street Journal.
Je však pravdepodobné, že tieto autá budú predávať etablovaní predajcovia Hyundai. Nová predajná sieť by totiž vyžadovala vysoké investície.
Hyundai by vstupom do prémiového segmentu nasledoval svojich japonských konkurentov. Toyota predáva svoje prémiové autá pod značkou Lexus, Nissan má Infiniti a Honda vymyslela značku Acura. Japonským automobilkám sa v prémiovom segmente darí predovšetkým v Spojených štátoch na úkor nemeckých značiek BMW, Mercedes a Audi.
Hyundai sa lacnými autami v uplynulých rokoch prepracoval na trhu v USA až na šieste miesto. Od začiatku roka do novembra tu automobilka predala pol milióna áut. Vo svojom produktovom portfóliu má dokonca luxusný model Equus.
Informovala o tom agentúra DPA.