BRATISLAVA. Online reklamný trh na Slovensku by mal v priebehu najbližších piatich rokov podstatne narásť a dosiahnuť hodnotu približne 100 miliónov eur.
Myslia si to predstavitelia spoločnosti Centrum Holdings, ktorí v záujme zvýšenia atraktivity a profesionality ponúkaných online služieb uzatvorili strategické partnerstvo so spoločnosťou Google, ktoré sa začne 1. februára 2011.
Od tohto partnerstva si sľubujú spojenie najlepších globálne dostupných technológií s najlepším lokálnym obsahom a dátami, ako aj spojenie špičkových globálnych reklamných technológií s miestnou obchodnou silou Centrum Holdings.
Dohoda o partnerstve bola podpísaná na tri roky s dvojročnou opciou. Po jeho osvedčení nevylúčili zástupcovia oboch spoločností jej ďalšie rozšírenie.
Centrum Holdings je netmediálna spoločnosť s pôsobnosťou v strednej a východnej Európe. Na Slovensku osloví mesačne viac ako 1,5 milióna návštevníkov.
Prevádzkuje značky Atlas.sk, Centrum.sk, Mapy.sk, Wanda.sk, Žena.sk, Pobox.sk, Referáty.sk, Magazín.sk, Aktuálne.sk, Dnes.sk a iné. Vznikol v roku 2008 zlúčením dvoch spoločností - Atlas.sk a NetCentrum SK.
Vlastníkom Centrum Holdings je americký fond Warburg Pincus, ktorý kúpil v novembri 2007 spoločnosť NetCentrum SK a vo februári 2008 Atlas.sk a následne obe firmy spojil. Centrum Holdings v súčasnosti zamestnáva asi 400 zamestnancov v SR, ČR a Chorvátsku.