BRATISLAVA. Mesačník je okrem predajnej siete distribuovaný aj všetkým asi 4000 hráčom zaregistrovaným v Slovenskej golfovej asociácii, ako aj na všetky golfové ihriská, trenažéry a kluby na Slovensku. Prináša rady a tipy, reportáže z turnajov a podujatí, recenzie golfového vybavenia a príslušenstva, ako aj ihrísk a rozhovory s domácimi a zahraničnými hráčmi golfu.
Vydavateľstvo bude zodpovedať za obsah, dizajn a tiež výrobu, distribúciu a predaj inzercie. Slovenská golfová asociácia od tejto zmeny očakáva výrazné zlepšenie kvality. "Zmena vydavateľa je strategický krok k zlepšeniu obsahu, formy, ako aj distribúcie," uviedol generálny sekretár asociácie Juraj Špánik.
"Sme veľmi radi, že do nášho portfólia titulov pribudol nový, perspektívny titul. Po akvizícii Sanoma Magazines Slovakia v júli minulého roku je to ďalší titul, ktorý rozširuje našu pozíciu na trhu s ekonomickými a odbornými informáciami. Takisto sa teším na IPad verziu časopisu, ktorá, dúfam už čoskoro ponúkne čitateľom a inzerentom nové možnosti," povedal generálny riaditeľ vydavateľstva Ecopress Milan Mokráň.