BRATISLAVA. TASR informovala Eva Rajčáková z RPR.
Aj napriek tomu, že zvučka, ako aj obraz boli použité v takmer nezmenenej podobe oproti originálu, brala komisia do úvahy, že v reklame boli prítomné aj prvky charakteristické pre reklamu, teda slogan, logo a sprievodný text.
Komisia okrem iného poukázala na to, že reklama bola vysielaná vždy ako súčasť riadne označeného reklamného bloku, a preto nemohlo dôjsť k zámene s "Večerníčkom".
Ohľadom dopadu reklamy na správanie detí, je komisia toho názoru, že reklama sa mnohým deťom môže spájať s určitými rituálmi.
Pripúšťa, že deduško Večerníček je nepochybne symbolom každodennej večernej rozprávky, avšak podľa nej rodič by mal byť autoritou, ktorá v konečnom dôsledku správanie dieťaťa usmerní a prípadné otázky v súvislosti s danou reklamou zodpovie. Komisia sa preto nestotožnila s názormi sťažovateľov a sťažnosti vyhodnotila ako neopodstatnené.