SME

AXA Bank začala s komerčnou ponukou služieb

Slovenská pobočka AXA Bank Europe sa komerčne sprístupňuje klientom a vstupuje tak na slovenský trh, kde bude rovnako ako v Čechách poskytovať sporiaci účet.

BRATISLAVA. S technickou prevádzkovou činnosťou bankových systémov pritom začala ešte v októbri minulého roka.

V niektorých krajinách AXA Bank ponúka aj osobné pôžičky a hypotéky, no na Slovensku s tým zatiaľ nepočíta. Prvá fáza v súčasnosti podľa generálneho riaditeľa banky pre ČR a SR Petra Skoka hovorí len o sporiacom účte.

Slovensko je po Belgicku, Maďarsku, Švajčiarsku a Českej republike piatou krajinou, kde AXA Bank Europe rozvíja svoje aktivity. Ako skonštatoval generálny riaditeľ skupiny AXA pre ČR a SR Dušan Doliak, po roku fungovania v Čechách banka získala trhový podiel ani nie jedno percento.

SkryťVypnúť reklamu

Po piatich rokoch by trhový podiel mohol predstavovať niečo vyše 5 %. Z toho podľa Doliaka vyplýva, že dosiahnuť podiely najväčších bánk je nereálna ambícia a o tento cieľ AXA Banke ani nejde.

"Nezískavame žiadny vysoký podiel, kvôli ktorému by bankári veľkých bánk nemohli spávať," skonštatoval Doliak. Cieľom banky je zamerať sa na vybraných klientov, pričom v Čechách to bolo zhruba 50 % z existujúceho portfólia skupiny AXA. Aj na Slovensku chce AXA osloviť existujúcich klientov skupiny, no zároveň aj tých, ktorí chcú získať výhody inovatívnych bankových nástrojov.

AXA podľa Skoka nevstupuje na slovenský trh s novou značkou. Za hlavnú výhodu banky teda považuje už vybudovanú stabilnú značku a na tejto stratégii chce banka stavať. "Nemôžeme si dovoliť pokaziť reputáciu skupiny AXA," skonštatoval Petr Skok.

SkryťVypnúť reklamu

Zároveň doplnil, že AXA Bank chce podporiť poisťovací biznis, ktorý už zopár rokov na Slovensku funguje a je hlavným predmetom podnikania skupiny AXA. Banka teda nemá v pláne robiť nič krátkodobo a bankovníctvo chce ďalej rozvíjať.

Banky

Slavomír Molnár

Slavomír Molnár tvrdí, že trh ožil a lepšie sadzby si treba s bankou vyjednať.


Priemernú infláciu prognózujú na úrovni 4,1 percenta.


TASR
Ilustračné foto.

Znižovanie deficitov komplikuje spomaľujúca sa ekonomika a obchodná vojna USA.


SITA 4
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (25. 4. 2025)
USD 1.138
AUD 1.782
CZK 24.977
JPY 162.160
CAD 1.577
GBP 0.855
HUF 407.300
PLN 4.275
CHF 0.939
SEK 10.911

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 12 548
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 321
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 961
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 505
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 159
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 406
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 2 229
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 037
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 28 633
  2. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 26 639
  3. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 15 045
  4. Jozef Ivan: Nasledujúcimi riadkami asi rozprúdim diskusiu, ale o to mi ide 9 466
  5. Ján Valchár: O Otíkovi Rákosníkovi v Bielom dome a žuvačke vo Vatikáne 4 364
  6. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ? 3 802
  7. Dominik Sumbal: Ficove opatrenia vedú Slovensko do špirály ekonomického úpadku. Riešenia existujú – a volajú sa zodpovednosť a zdravý rozum. 3 732
  8. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 3 678
  1. Radko Mačuha: Bombic začal verbálne útočiť na Fica. ( pozor vulgarizmy)
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu
  3. Věra Tepličková: Už aj ty... Kéry?
  4. INESS: Cena zamestnanca opäť narástla
  5. Radko Mačuha: Si herec, či politik?
  6. Tupou Ceruzou: Pápež František
  7. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  8. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Slavomír Molnár

Slavomír Molnár tvrdí, že trh ožil a lepšie sadzby si treba s bankou vyjednať.


Americký prezident Donald Trump.

Americký prezident potvrdil vyjednávanie s Čínou. Tá rokovania poprela.


TASR 2
Logo Národnej diaľničnej spoločnosti.

Ide o prémiovú alebo vyššiu strednú triedu značiek Škoda, Toyota a Mercedes-Benz.


SITA

Priemernú infláciu prognózujú na úrovni 4,1 percenta.


TASR
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 28 633
  2. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 26 639
  3. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 15 045
  4. Jozef Ivan: Nasledujúcimi riadkami asi rozprúdim diskusiu, ale o to mi ide 9 466
  5. Ján Valchár: O Otíkovi Rákosníkovi v Bielom dome a žuvačke vo Vatikáne 4 364
  6. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ? 3 802
  7. Dominik Sumbal: Ficove opatrenia vedú Slovensko do špirály ekonomického úpadku. Riešenia existujú – a volajú sa zodpovednosť a zdravý rozum. 3 732
  8. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 3 678
  1. Radko Mačuha: Bombic začal verbálne útočiť na Fica. ( pozor vulgarizmy)
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu
  3. Věra Tepličková: Už aj ty... Kéry?
  4. INESS: Cena zamestnanca opäť narástla
  5. Radko Mačuha: Si herec, či politik?
  6. Tupou Ceruzou: Pápež František
  7. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  8. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
SkryťZatvoriť reklamu