MOSKVA. Reťazcu sa to podarilo udržiavaním nízkych cien, keďže sa snaží do svojich obchodov prilákať zákazníkov. Tento výsledok podporilo zväčšenie priemerných nákupov o 13,4 %. Počet zákazníkov pritom vzrástol o 5,9 %, uviedla firma v pondelok vo vyhlásení.
Rast tržieb spoločnosti Magnit sa v porovnaní s predchádzajúcimi štvrťrokmi zrýchlil. V štvrtom kvartáli tržby v predajniach otvorených najmenej rok posilnili o 18,2 % a v treťom štvrťroku minulého roka sa zväčšili o 12,4 %. Hovorca spoločnosti Oleg Gončarov uviedol, že jej celkové tržby posilnili hlavne vďaka zväčšeniu objemu nákupov. Naznačoval tým, že hlavnú rolu v raste tržieb nezohral rast cien potravín po tom, ako krajinu vlani postihlo sucho.
Celkové tržby reťazca Magnit za január až marec poskočili o 53 % na úroveň 75 mld. rubľov (RUB), keďže firma v prvom štvrťroku otvorila 134 nových predajní. V priebehu marca reťazcu pribudlo 53 nových obchodov. Marcové tržby vzrástli o približne 54 % na sumu 27 mld.