BRATISLAVA. Ako ďalej informovala spoločnosť, približne rovnakým tempom rástol aj počet predaných sendvičov.
Pod značkou Subway pritom v strednej a východnej Európe za prvé tri mesiace tohto roka pribudlo 33 nových reštaurácií a celkovo sa ich tak v rámci franchisingu prevádzkuje takmer 270. Počet reštaurácií v regióne by mal do konca tohto roka stúpnuť nad 400. "Pred otvorením sú teraz aj dve nové reštaurácie na Slovensku,“ informuje spoločnosť.
Nadpriemerne sa konceptu Subway v sledovanom období darilo v Rusku, kde spoločnosť na konci apríla otvorila už svoju 200. reštauráciu. Tržby za predaj sendvičov Subway v Rusku vzrástli v prvých troch mesiacoch roka o 24 %. Predaje rástli ale aj v ďalších krajinách strednej a východnej Európy. V Rusku by malo zároveň pribudnúť aj najviac reštaurácií pod značkou Subway v rámci strednej a východnej Európy.
Okrem Ruska plánuje reťazec tento rok nové reštaurácie napríklad aj v Čechách, na Slovensku či v Poľsku, kde plánuje do konca roka predať až 50 franchisových licencií. "Na Slovensku sú tesne pred otvorením dve nové reštaurácie, jedna z nich v obchodnom centre Aupark v Bratislave. Do konca roka plánujeme otvoriť ešte ďalšie," uviedol manažér rozvoja siete Subway pre strednú a východnú Európu Martin Princ.
V minulom roku sieť Subway v strednej a východnej Európe otvorila viac ako 80 nových reštaurácií a dosiahla tak celkového počtu 250 reštaurácií v regióne strednej a východnej Európy. V rámci celej Európy sieť Subway prevádzkuje viac ako 3 tis. reštaurácií, celosvetovo v 95 krajinách sveta prevádzkuje takmer 34 tis. reštaurácií. Všetky prevádzky siete Subway fungujú na princípe franchisingu. Na Slovensku pôsobí reťazec od roku 2009.