ZVOLEN. V roku 2010 predaj slaného a sladkého trvanlivého pečiva dosiahlo 1803,3 tony, čo predstavuje nárast oproti roku 2009. Spoločnosť za to utŕžila 4,77 milióna eur, čo bolo o takmer 250.000 eur menej ako rok pred tým. Zisk bol ale o 8,8 % vyšší a dosiahol 290.660 eur.
Ako TASR informoval riaditeľ firmy Ján Hanzlík, podiel na slovenskom trhu v tyčinkovom sortimente tvoril vlani viac ako 40 %, v segmente trubičiek 30 % a segmente rezov 2 %. Z celkového obratu tvoril export približne 5 % a smeroval výlučne do Českej republiky.
V rámci programu inovatívnych zmien sa spoločnosť v roku 2011 zameria na obohatenie tyčinkového sortimentu o nové príchute a tyčinky bez posypu soli. Sortiment trubičiek a rezov bude zároveň doplnený o nové produkty.
Spoločnosť sústredila v roku 2005 svoje tri pôvodné prevádzky v Galante, Lipanoch a vo Zvolene pod jednu strechu. V novom závode vo Zvolene pokračuje vo výrobe svojich osvedčených výrobkov, najmä tyčiniek a plnených trubičiek. Strategické ciele spoločnosti sú postavené na zachovaní a budovaní ochrannej známky DRU prostredníctvom tradičných produktov, ktoré sú na slovenskom trhu už 40 rokov.
Koncom roku 2010 spoločnosť zamestnávala 133 ľudí. Bolo to o osem viac, ako rok pred tým.