BRATISLAVA. Na druhej strane žiadne životné poistenie nemá uzatvorené 39 % Slovákov. Väčšina z tejto časti pritom podľa prieskumu ING Životnej poisťovne, ktorá ho vykonala v spolupráci s výskumnou agentúrou Factum Invenio v máji tohto roku, v minulosti poistená bola.
Pri výbere konkrétneho poistenia Slováci podľa záverov prieskumu očakávajú hlavne zrozumiteľnosť. Jasný popis parametrov ponúkaných finančných produktov je dôležitý až pre 93 % respondentov.
"To, čo je pre klientov dôležité je, aby produkty poisťovne mali jasné parametre, aby klienti produktom rozumeli, vedeli za čo platia, vedeli čo si kupujú," uviedol na utorňajšej tlačovej besede predseda predstavenstva ING Životná poisťovňa Viktor Kouřil.
Pre klientov je pritom dôležitá taktiež dobrá povesť poisťovne, ponuka produktov a služieb za výhodné ceny, či odborné znalosti a ústretovosť pracovníkov. Hlavným impulzom k výberu konkrétnej inštitúcie a zriadeniu životného poistenia je pritom potreba klientov zabezpečiť budúcnosť.
Prieskum ING Životná poisťovňa v spolupráci s výskumnou agentúrou Factum Invenio realizovala v máji tohto roka, a to na vzorke 1 100 Slovákov vo veku nad 18 rokov.
ING je globálna finančná inštitúcia holandského pôvodu, pričom na slovenský trh vstúpila v roku 1991 prostredníctvom ING Bank. ING Životná poisťovňa oslavuje v tomto roku 15 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. V súčasnosti má približne 180,5 tisíc klientov.