SOUL. K rovnakému kroku už pre neisté vyhliadky svetového hospodárstva pristúpila aj spoločnosť Sony.
Slabé výsledky očakávajú svetoví výrobcovia televízorov hlavne v USA a Európe, pretože spotrebitelia v týchto regiónoch kúpu televízora pre rastúcu infláciu a prehlbujúce sa rozpočtové problémy v eurozóne odkladajú.
"Predaj televízorov bude pravdepodobne oveľa nižší, než sme pôvodne predpokladali a v tomto roku sa zníži až na 32 mil. predaných televízorov. Dlhová kríza v eurozóne bude totiž pravdepodobne pokračovať a oživenie spotreby v USA je tiež neisté," informovala spoločnosť LG.
Vo svojej pôvodnej predpovedi firma očakávala predaj na úrovni 40 mil. televízorov. Spoločnosť Sony znížila svoj odhad predaja pre tento rok z 27 mil. LCD televízorov na 22 mil. kusov.