BRATISLAVA. Aj týmto spôsobom plánuje firma získavať približne 500 zákazníkov denne.
"Vieme, že medzi našimi potenciálnymi zákazníkmi sú aj fanúšikovia internetu a sociálnych sietí, teda tí, čo uprednostňujú rýchly a jednoduchý proces bez potreby osobného kontaktu. Práve pre tých prichádzame ako prví na Slovensku s možnosťou zmeniť dodávateľa plynu a elektriny prostredníctvom Facebooku. Pre konzervatívnejších klientov, samozrejme, naďalej poskytujeme aj servis prostredníctvom našich obchodných zástupcov či zákazníckej linky," priblížil konateľ ČEZ Slovensko Igor Nagy.
Spoločnosť doteraz používala tri predajné kanály obchodných zástupcov, internetovú stránku a zákaznícku telefónnu linku. Vďaka týmto nástrojom podpísala za osem mesiacov viac ako 55.000 zmlúv s klientmi z radov domácností.
Dodávku oboch energií prvým odberateľom začala spoločnosť zabezpečovať 1. júla tohto roka. Ďalším klientom začne firma dodávať energie na základe legislatívy a pravidiel konkurenčných spoločností od 1. októbra 2011.
ČEZ Slovensko, s. r. o., Bratislava, vznikla v júni 2007. Predmetom jej činnosti je najmä dodávka elektriny a plynu. Jediným spoločníkom je česká energetická firma ČEZ, a. s., Praha. ČEZ Slovensko eviduje základné imanie v hodnote 331.940 eur.
Skupina ČEZ je energetický koncern pôsobiaci vo vyše 10 krajinách strednej a juhovýchodnej Európy. Elektrinu, plyn a teplo dodáva pre 9,3 milióna zákazníkov. Skupina prevádzkuje diverzifikované portfólio výrobných zdrojov - atómové, uhoľné, vodné, veterné a slnečné elektrárne. Inštalovaný výkon skupiny ČEZ predstavuje 14.800 MW.