BRATISLAVA. v celkovej výške 571 500 eur ročne.
Všetky štyri dodatky sú podpísané na štyri roky, teda do roku 2015. Za propagáciu tak Tipos zaplatí spoločnosti, ktorá zastrešuje marketingové aktivity Slovenského tenisového zväzu (STZ) za celý čas trvania zmluvy 2,286 mil. eur. Agentúra SITA má kópie zmlúv k dispozícii.
Generálny riaditeľ spoločnosti Tipos Miloš Ronec podpísal podľa informácií agentúry SITA prvý dodatok k zmluve so STZ Marketing zastúpenej Igorom Moškom o hlavnom reklamnom partnerstve za 150 tis. eur ročne.
Ako pre agentúru SITA uviedol hovorca spoločnosti Tipos Rastislav Čépe, národná lotériová spoločnosť týmto nadväzuje na úspešnú spoluprácu so Slovenským tenisovým zväzom.
"Máme záujem na podpore úspešných slovenských športovcov, ktorí sú medzi tenistami, a zároveň chceme prispieť k rozvoju mladých tenisových talentov," povedal Čépe. "Vďaka reklamným partnerstvám so STZ sme zaznamenali aj úspechy v predaji našich produktov, ako napríklad KENO10," uzavrel.
Tipos sa tiež stal na štyri roky generálnym reklamným partnerom projektu Juniorský tenis za 70 tis. eur ročne. Za 80 tis. ročne sa stal generálnym reklamným partnerom projektu detský Davis Cup a Fed Cup. Za propagáciu produktu LOTO počas zápasov Davis cupu má TIPOS ročne zaplatiť 121 500 eur ročne a za propagáciu produktu KENO počas zápasov Fed Cupu 150 000 eur ročne.